så trött på allt

Ännu en dålig dag. Suttit hemma hela tiden och bara suttit vid datorn och glott. Haft skit tråkigt. Orkar inte låtsas vara glad mer snart, för jag är inte det. Men jag försöker så länge till jag kan.

Jag är så jävla trött på falska människor och människor som låtsas bry sig om mig men inte bryr sig ett jävla piss. Som inte ens försöker hålla kontakten, jag vet att jag inte varit bra på det hela tiden heller men har mått riktigt uselt. Men nu försöker jag så gott jag kan men vet ni vad? Det är fan i mig inte många som bryr sig ett jävlaste skit. Ni säger att ni bryr er men fan så falska ni är! Folk "glömmer" att säga till att vi visst kunde ses även om personen kanske smsat mig nästan varje dag. Hur jävla kul är det liksom. Tack för att ni bryr er. Är så jävla trött på allt. Ska jag behöva lida för att ni inte bryr er egentligen? Nej, det tyker inte jag. Och inte fan ska jag behöva lida för att folk bara utnyttjar mig heller. Eller är jag ine värd mer än såhär? Går inte en dag utan att tårarna rinner ner och jag vet inte hur länge jag verkligen orkar det här, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: evelina

Oj om du syftar på bland annat mej så blir jag sårad .

Jag har det väldigt tight i schemat nu och mår väldigt dåligt . Så hoppas att du inte ser mej som en falsk idiot.

2012-05-01 @ 17:04:17
URL: http://evelinas.myshowroom.se
Postat av: ▲ johannabergvall

exakt så är det för mig med ibland..

2012-05-06 @ 19:09:35
URL: http://jjohannabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0