Det ljusnar

Hej! Har varit otroligt dålig på att uppdatera men det gör inget, använder ju mest bloggen för att skriva av mig. :) Just nu börjar mitt liv faktiskt ljusna en aning, det är bara hoppas på att det håller i sig för jag är så otroligt rädd för att börja falla ner i mörkret igen. Även om jag har varit nere på botten två gånger i mitt liv så är jag ändå rädd, för jag vill få må bra nu. Det borde faktiskt vara min tur. :)

Har bestämt mig för att inte träffa folk som får mig att må dåligt, hur ensam och ledsen jag än känner mig. Det spelar ingen roll om jag ligger hemma med världens ångest men jag ska inte träffa dom, för jag vet att det kan sluta riktigt illa ut. Och det började redan nästan spåra ur lite det hela, så det är bäst att hålla sig borta från dem människorna. I så fall finns det bättre sätt att bli av med ångesten. Förresten har det fått mig att vilja ta avstånd ett tag från det hela, bara för att det aldrig har betytt något och bara varit ett sätt att få bort ensamheten. Jag förknippar det med dåliga saker, det tar nog ett tag innan jag kan göra det igen, fast rätt och med rätt person.

Jag har i alla fall träffat en trevlig person, eller vi har bara pratat men ni förstår vad jag menar. :) Känns bra, kanske det lett min ljusning, eller det har det. Ibland saknar jag dock förra sommaren, saknar stundena med honom lite, även fast han drog ner mig djupre in i depressionen och fick mig att vilja försvinna för gott. Ibland förstår jag inte mina egna känslor, hur man kan sakna någon eller något en person har sagt fastän personen fick en att må så dåligt man bara kan må och såra en djupt.

Igår tittade jag på euro vision song contest, otroligt att Sverige vann! :o Det trodde jag ldrig, men gud så kul! :D Stort grattis till Loreen och alla andra bakom hennes framträdande och låten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0