Så glad!

Jag känner mig så glad idag! :D Har beställt hem lite piercingsmycken och lite kläder från bonprix.se också. :) Imorgon blir det att ringa till sjukan och ändra så jag får tid för inläggning innan min undersökning av min tarm. Blä, hoppas jag slipper dricka massa laxeringsmedel, allt kommer ju ändå upp efter några minuter. o_o
 
Jag känner verkligen hur underbart det är att vara helt frisk! :D Minns inte när senast jag mådde såhär bra! :) Nu kan jag äntligen njuta av sommaren vilket jag nog inte har gjort på ca 5 år. Så det är en otrolig lättnad. :) Känner mig så frisk. :D Jag blir liksom inte ledsen för minsta lilla längre och känner inte att min värld går under om det händer något som gör mig ledsen, jag känner mig stark nu. :) Jag känner att jag klarar allt. Jag känner mig på något sätt fri. :) Jag behöver inte oroa mig för att vara ensam och jag behöver inte vara orolig för min framtid för nu ser jag ljuset igen, jag befinner mig i ljuset. Det är så otroligt skönt!
 
Dessutom har jag hittat ett nytt intresse! :D Jag har köpt lite pärlor och gjort en massa armband. Det är roligt. :D Plus att man kan ju faktiskt använda dem. :D För första gången på flera år kan jag säga att jag mår bra, jätte bra! :)
 
    
 
 

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: vi var och såg cockpit ! :D den var skitbra, se den! :))

2012-08-06 @ 17:03:39
URL: http://evelinas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0