Ledig idag

Hej bloggen! ^^ Blev att vara ledig idag, skulle inte hunnit jobba mer än 30 min annars. :P Så jag ska ta det lugnt tills jag ska iväg till läkaren. :) Har btw varit och piercat mig, i lördags! :D Blev grymt bra! :D Piercades på Calm, grym studio! :D  Piercade underläppen. :) Bild kanske dyker upp sen. ^^ Annars har jag inte gjort mycket alls. o_o Btw, jag älskar låten Jag saknar dig mindre och mindre med Melissa Horn. :D Och sant, jag skanar honom mindre och mindre. :)

Wiho, nästa helg blir det kanske och träffa F. ^^ xD haha, vafan behöver ju fler friends. :( Sak samma om det är en kille eller tjej, bara personen är schysst. ^^ Eller så ska jag kanske träffa en tjej. :) Men vi får se, F kommer ju få lön på fredag så han kanske kan komma och se film med mig på lördag eller något. ^^ Plus att han kan åka hem samma dag för att han bor så nära, bra ju! :D

Jag var hos kuratorn idag också, kommer inte få några antidepressiva. :) Ska istället försöka komma på något komplement istället för att göra det. :) Men om det blir värre kanske jag skulle få det i alla fall. Men nu känns det lite bättre i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0