Orolig och nervös

Äs så jävla orolig för de kommande helgerna! Börjar gråta bara av att tänka på det, haha sitter t.o.m. med tårar i ögonen nu. o_o Liksom ingen kan ses och jag vet inte hur jag ska klara mig! Åh, känns som om ingen bryr sig. Att jag inte har några kompisar. De säger att de bryr sig men de har aldrig tid. Då hinner man väl inte bry sig liksom?

Fan, orkar inte. Känns som att jag ska explodera snart, men alltid när man behöver någon som mest så finns det ju aldrig någon där. Jävla piss liv, dö förfan!

Fick btw veta att C har någon ny, fick panik, blev ledsen, avundsjuk på honom. Allt går så jävla bra för honom men mitt liv står på ruta ett, det rör sig ingenstans. Blir varken sämre eller bättre, är bara helt jävla tomt. Orkar inte med det snart! Känns som om kuratorn itne tar mig på allvar heller, bara säger att jag måste vara själv ibland, men är dte meningen att jag ska känna så jobbigt när jag är själv? Är det meningen att det ska vara såhär?

Jag står och ropar på hjälp men ingen varken ser eller hör mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0