5 april

Jag kom hem från jobbet för ca 25 min sedan. och jag mår redan dåligt. Bra start på ledigheten liksom! Ska försöka sova tror jag så att jag slipper känna något, bättre så. Gäller ju bara att vara tillräckligt trött också. :/ Fyfan, fattar inte hur jag sedan ska klara av semstern på 4 veckor, kommer ju fan dö! :o Nej men gud, det kommer bli en marddröm. :( Är rädd för att falla ner i depressionen igen, känner mig så jävla ensam och ingen varken ser eller hör.

Usch, får väl ta och tröstäta den här helgen. Orkar fan inte tänka på hur hemskt allt känns. Hur ensam jag egentligen är, hur ingen egentligen bryr sig. Det är i alla fall så det känns, att ingen bryr sig på riktigt, ingen förstår och ingen vill förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0