vill bli bra

I'm so sorry, I cry and I just don't want to live this fucking life! Känner mig så jävla hemsk. Vad fan håller jag på med? Fan jag känner mig så jävla sjuk, snart har det gått för långt. Känner mig så jävla äcklig. Vågar inte berätta det för dig, men jag hoppas om du får reda på det att du förstår att jag ångrar mig. Åh, jag saknar så jävla mycket! Känner mig så jävla ensam. Var är alla när man behöver dom?

Sitter och deppar som fan. Saknar så in i helvetes mycket, vad har jag gjort för fel? Är det jag som gjort något? Är jag för jobbig? Är jag för mycket?

Jag tröståt för ca en halvtimme sedan. Åt två smörgåsar och lite chips. Åh, när jag ser mig i spegeln vill jag bara gråta. Varför ser jag så himla ful ut? Varför får jag aldrig vara lycklig?

Orkar inte vänta på lyckan, börjar tappa hoppet. När blir det bra? Hur lång tid är det kvar? Snälla svara mig. Vill må bra någon jävla gång, och jag hoppas att det är snart.

Btw, jag har bestämt mig för att bli demi-vegetarian! :) Dock inte nu, lättare och bli det när man bor själv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0