Min lördag

Idag träffade jag E och hennes pojkvän. :) Det var kul att träffa henne igen! :) <3 :D Hade jätte kul. ^^ Haha, vi skulle gått på bio men platserna tog slut. xD Så vi fikade och köpte skor. :) Sen åkte vi hem. :)

Saknar en viss person men vet att jag har det bätte utan den. :/ Varför ska man aldrig få vara lycklig? :o Känner mig deppig som fan nu. :( Har varit deppig enda sedan jag satte mig på tåget hem, känner mig så jävla ensam.

Fyfan, mådde åt helvete i veckan och mår fortfarande ganska dåligt. :/ Känns som om det håller på att bli värre igen. :/ Fan också, jag som trodde allt skulle bli bra snart men det ser inte ut som det. Fan vad jag avskyr mitt jävla liv!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha helt surt att platserna tog slut xD

Hoppas du hade roligt , tråkigt det där med tåget hem :(<3

2011-09-25 @ 12:56:33
URL: http://evelinas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0