Liten uppdatering

I helgen blir det kul! ^^ Ska på fredag till Oktoberfesten i Enköping med H, F och tvp två till. :) På lördag ska jag träffa C och vi ska bowla med massa folk, t.ex. H, F, O, min bror o.s.v. :P C ska sova över. ^^ Ska bli kul. :D På söndag är det ju idol så det är kul, fast tråkigt att C åker hem. :(

Jag vet att jag har uppdaterat helt uselt. :o Men har mått lite sådär, så har inte riktigt orkat. Han besöker mig både natt som dag, mår fortfarande dåligt över allt det. Jag har inte heller varit perfekt precis, men blev något sjukt sårad. Vill ju bara att allt ska vara bra! Men antar att det aldrig blir det så det är väl att föröka glömma och gå vidare. Jag hoppas i alla fall att helgen ska lysa upp mitt liv en aning. :) Det var ju superkul att träffa E förra helgen. <3 :D

Imorgon ska jag till kuratorn, har inte ens gjort hemläxan jag fick. :o Får ta och göra den snart. :) Skulle typ beskriva hur jag mår och skriva ner hur jag känner på ett papper. :P Men gud så sur man blir när de sitter och säger "Det finns ingen medicin eller något som kan hjälpa dig, du måste bara stå ut och fortsätta tvinga dig till saker". o_o Liksom yaay, exakt vad jag vill höra! Eller inte. -.- Vet ju att det är sant men när jag hör det blir jag ledsen. o_o

Nu har jag btw fått min älskade jacka hem, den fanns bara i L dock men dne passar. :) Man kan typ ta bort den fodrade delen eller vad det heter och då blir den ju mycket större också. :) Älskar den! :D Så grymt jävla snygg och skön! :D Färgade håret rött idag, permanent färg. :) Ska dock bara tona sedan i fortsättningen. :) Känner mig i alla fall lite fräschare inför helgen liksom. :P På jobbet idag var det trist som vanligt, men det är ju ingen nyhet. :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0