I'm trying

Det blev inte att åka till Enköping idag på oktoberfesten. :/ Men då missar jag ju i alla fall inte Idol! :D <3 Plus att jag hinner spela massa sims ikväll. ^^ Och fixa fädigt madrassen till imorgon när C kommer. :) Haha, kommer vara jätte nervös. xD

Tänker fortfarande på p. Känner mig så jävla sårad. Var allt bara lögn? Trodde du verkligen att allt skulle ordna sig? Jag trodde aldrig det, men jag höll hoppet uppe för att jag behövde få något bra i mitt liv. Men sen insåg jag att det där inte alls var något bra, mådde mest dåligt av det än bra faktiskt. Skyller inte på dig, men samtidigt hoppas jag att du förstår hur ont det gör. Känner mig bara sjukt sviken och sårad. Och alla mystiska förklaringar, var ärlig hellre än att ljuga ihop något eller bara säga en viss del. Man måste ju kunna prata med varandra. Jag har ju dock lärt mig en läxa, man ska inte bli för snäll hur mycket man än vill hjälpa någon.
Jag hoppas ibland fortfarande på att jag ska få se dig igen, men för mitt eget bästa kan jag inte tillåta det. Jag vet att jag aldrig var perfekt heller och aldrig kommer att bli det, men det där sårade mig oerhört. Att bara helt plötsligt sluta höra av sig som om man inte brydde sig ett piss om personen, och vet inte ens om du gjorde det. Vet att du säkert inte läser det här men är tvungen att skriva av mig. Men jag ska försöka gå vidare, förtränga allt och bara glömma hela grejen. För jag är fan inte värd att behandlas på det här sättet!

Känner mig aningen förvirrad. :/ Drygt. :o Och blir inte att köpa någon snygg kappa som jag hade hoppats på, har inte råd den här månaden. :/ Tänker nog pierca mig i alla fall, saknar ju min piercing något enormt. :o Örsnibben är dock inte riktigt bra ännu. :( Så vet inte hur lång tid det kommer ta innan jag kan töja den. :o Men idag ska jag rengöra alla piercingar ordentligt efter duschen. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0