,

Min helg har varit rena berg- och dalbanan. Usch, önskar att den inte ens existerade. Vill bara glömma bort hela helgen. :/ Och jag känner mig så jävla hemsk, så äcklig, så ful och så tjock. Allt jag gör, det är fan äckligt. Att jag fortfarande gör det, jag trodde jag kunde sluta men det går inte. Känns som om det går för långt snart, att någon måste säga åt min dumma hjärna att det är fel och att jag borde skämmas och sluta. Men jag vet ju att ingen egentligen bryr sig. Usch, det gör ont inom mig. Vill bara gråta och skrika. Vill säga, men får inte och kan inte. Vill inte att helvetet bryter ut. :/ Vill bara bort från allt ett litet tag, men jag vet att det inte hade hjälpt. När blir man bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0