dålig uppdatering igen

Det var ju ett tag sedan jag uppdaterade sist. :) Men ingenting speciellt har hänt, på tisdag ska jag förhoppningsvis träffa E! <3 :) Det ska bli jätte kul. :D Och jag kom på att tisdag passar mig utmärkt då jag ska till kuratorn på onsdag och slipper gå upp så tidigt. :D Längtar verkligen tills på tisdag. :)

Btw, nästa konsert blir In Flames i hovet ii november. :) Dock fick vi sämsta platserna ever! :o Vi fick sittplatser. :( Sämst, jag hatar sittplatser. :( Men men, det är väl värt det ändå.

Känner mig sjukt ensam nu och har grymt tråkigt. :( Och alla är ju sjukt osociala. :( A är och lanar, så han är också osocial. o_o Är dessutom hungrig nu. :P Usch, jag vet inte vad jag ska göra nu. :o Har bara så jävla tråkigt. :/ Jag lovar, nästa inlägg innehåller lite bilder också. :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Usch vad hemsk jag känner mej . Men jag hör av mej så fort jag är på benen igen!

2011-09-05 @ 19:48:39
URL: http://evelinas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0