Träffa C i helgen

Hej! ^^ Igår var jag iväg med mamma och köpte kläder. :) Köpte en jätte mysig vinterjacka! :D <3 Och en tjocktröja från Cubus. :) Det var härligt att få umgås lite med henne faktiskt. :)
Idag ska jag på kistamässan eftersom företaget jag jobbar på är där, ska vara där klockan ett och den slutar 15.00. :) Då ska jag hem sedan och sedan åka iväg till C! :D<3 Längtar massor efter att få träffa honom! :D Blir första gången jag åker iväg till honom också, skojigt. :D Känns så jävla bra att jag träffat honom, känns som om jag nu är på fötterna igen och har insett att det är så man ska bli behandlad. :) Naaw, han är så otroligt gullig. :) Köpte en födelsedagspresent åt honom i finland också som han ska få idag för han fyller ju faktiskt år idag. :D Och ikväll ska vi sitta och titta på Idol. ^^ Längtar så sjukt mycket, har inte träffat honom på ett tag nu ju. :)

Jag ska nog köpa en ny mobil snart, min håller på att gå sönder efter att jag tappade den på cementgolvet där ut. o_o :P Det blir i alla fall en Nokia knapptelefon. ^^ Knapptelefon ska det vara liksom, och Nokia! :D Sjukt bra märke, hållbara är de. :)

Men snart ska jag iväg, så jag uppdaterar väl på söndag när jag har kommit hem från C. :) Ska bli så himla kul att träffa honom. :D Gillar honom massor faktiskt. :) Och jag är glad över att han gör detsamma. :) Men nu ska jag åka iväg snart, bye! ^^

Min nya tröja:

Jättesuddig bild blev det men jag orkar inte bry mig.

Baksidan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0