Senaste

Jag vet, jag är kass på att uppdatera men här kommer en liten uppdatering i alla fall. ^^

I helgen träffade jag C igen och det var riktigt kul. :) Naaw, längtar till nästa gång vi ses! :D <3 Dock fick jag en viss annan person i tankarna ibland, men jag försöker att inte lägga ner energi på att tänka på den, för jag vet att jag är värd bättre än så plus att jag est bara mådde dåligt då. :)

Är orolig, sa till O att jag väntar med körkortet tills jag mår bättre. Hoppas O inte berättar för någon! Vill inte att de får reda på något, blir bara så himla jobbigt då. :/ Har btw hållt mitt löfte nu, men vi får ju se hur länge till jag kan hålla det. Alla svek av alla människor har ju fått mig att tro att alla kommer lämna mig, och jag vet inte hur jag ska bli av med det! :o

Usch, orkar inte jobba imorgon. :( Men jag är tvungen. :/ Hoppas dagen går fort. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0