Saknar dig

Nu sitter jag och letar efter företag att ringa och söka jobb hos. Måste ha nytt jobb! Det fungerar inte att ha ett jobb där arbetsmiljön inte är bra och där man låtsas vara sjuk för att man inte vill jobba. Nu känns det som om jag skulle kunna ta nästan vad som helst för att få slippa det här jobbet! Hatar mitt jobb, mår bara dåligt där.

Just nu saknar jag C sjukt mycket. :( Fan vad kär jag är, vill bara ha honom här så jag kan krama om honom och pussa på sötnosen. <3 :) Naaw, han är så jävla fin. :) Vill ligga med huvudet på hans bröst och se hur han andas, höra hans hjärtslag. :) Fina, fina människa. <3 Saknar honom otroligt! :o Haha, det är det enda som är jobbigt när man är kär, att man saknar personen så fort man är ifrån varandra. :P Jag hoppas verkligen att det blir vi två. :)<3 Är så jäkla lycklig nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0