Påväg uppåt

Hej bloggen! Jag kom hem igår från C, tog tåget som gick 21.53 för jag missade ett och sen var det andra inställt, men då fick jag ju mer tid med C. :D <3 Så vi blev ju glada ändå. xD Ville inte ens åka hem. :( :P Saknar honom massor. <3 :o Men på fredag kommer han hem till mig. ^^

Det var verkligen jättekul hos honom i helgen, alla var jättetrevliga. :) Och i lördags var vi med hans bror och brorns tjej. :) Först åt vi på Jensens, sen bowlade vi en timme (jag fick en strike! :D) och sedan gick vi till en krog ett litet tag. :) Det var en jätte trevlig kväll. :D Jag hade jätte kul. :D <3 Sedan igår så myste vi en massa, gick en kvällspromenad också. :) Åh, allt var så underbart. :D Hela helgen har varit fantastisk! :D

Nu tänker jag komma med stora goda nyheter: Jag är påväg uppåt ur depressionen! :D Känner mig knappt dperimerad längre. :D Det märks bara på orken lite grann, har fortfarande ganska låg energi för saker. :) Men nu behöver jag bara fixa nytt jobb och sen är mitt liv prima! :D Fan, jag mår så jävla bra nu för en gångs skull! :D Är lyckligt kär och allt känns så jävla bra. :D Känns som om man lever i en saga typ. :P Åh, lycklig kärlek är underbart! :D<3 Naaw, C och jag pussade hejdå igår också innan jag gick till tåget. :) Helt otroligt, trodde inte jag skulle våga. :P Men känner mig inte blyg med honom, kan vara mig själv och känner mig inte alls osäker. :) Fan vad bra allt känns, det är såhär det ska vara i livet! :D Naaw, B sa att vi är perfekta för varandra och är jätte gullig tillsammans. :P :D Haha, gulligt sagt. :D

För första gången kan jag säga att jag älskar livet! :D


Kommentarer
Postat av: Evelina

2011-10-31 @ 20:08:48
Postat av: Evelina

2011-10-31 @ 20:09:39
URL: http://evelinas.myshowroo
Postat av: Evelina

Åh vad bra det går för mej! Haha!



Men åh vad underbart vännen!

2011-10-31 @ 20:10:53
URL: http://Evelina.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0