Min helg

I lördags träffade jag C. :) Det var jätte kul! :D Vi bowlade med H, F, S, O och min bror. ^^ Fick en strike! :'D XD Liksom det är ju bra för att vara första gången. :D Sedan gick vi hem till O och såg på film, vi såg på någon skitdålig film först men vi bytte till filmen Paul sen. :) xD Haha, vi har alltid otur med filmer. :P C kom ganska tidigt, det var kul, då hann vi umgås lite mer. ^^ Och igår åkte han hem. :( Men vi ska ju ses fler gånger så, det måste vi ju göra. :D

Igår spelade vi typ tv-spel. :) Sedan glodde vi på tv och så. :P Men det var trevligt. ^^ Längtar redan tills nästa gång vi ses. :)

Idag ska jga köpa höstskor, har bara vinterskorna som jag använder just nu. :) Idag har dagen faktiskt gått ganska så fort, skönt det. ^^ Nu ska jag stänga ner datorn och sedan blir det back to work! Uppdaterar nog senare ikväll och visar mina nya skor. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0