Finland imorgon

Imorgon drar jag till Finland, ska bli skönt. :) Fast ska ju på begravning. o_o Inte lika kul ju. :/ Men jag sörjer inte personen så jätte mycket eftersom jag inte kände honom så bra, det är min morfars begravning. Men ska ändå bli skönt att slippa jobba. :) Jag trivs ju liksom inte alls på jobbet och energin för att leta nytt jobb är väldig låg. :/ Bara tanken på att gå till jobbet känns jobbig. Jag trivs inte alls där.

Egentligen vill jag inte med till Finland, vill hellre vara hemma några veckor och bara göra ingenting. Helt enkelt få återhämta mig från allt jobbigt. Det är ju fortfarande jobbigt men liksom har inte fått återhämta mig från sommaren då det var som värst, känns som om jag skulle behöva några veckor för att liksom återhämta mig och tänka igenom allt för att få lite mer ork för att fortsätta framåt.  Det känns som om det hänt så mycket att jag knappt kommer ihåg allt och allt är en enda stor röra i huvudet. Det känns som om huvudet snart ska explodera. :S Har ingen jävla energi! -.-

Jag ska väl ta och packa ner det sista nu, sen ska jag bläddra i Bonprix tidning som jag fick idag och sen spela sims. ^^

Jag kommer med mer uppdatering antingen ikväll eller om en vecka, så ha det så bra alla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0