Back to the reality

Sådär, nu är man hemma i Sverige igen! :) Tråkigt känns det faktiskt. :( Vill tillbaka till allt det fina. <3 Begravningen var förresten otroligt fin, kunde inte låta bli att gråta. Men den var fin även om det var sorgligt. <3 De andra dagarna var det dock mysigt, det var härligt att umgås lite med släkten. :) Och det var jättekul att träffa morbor. ^^ Han, jag, mamma och mammas sambo satt och tittade på finska big brother en kväll också. xD Haha, det var sjukt kul, där satt vi och kommenterade de hela tiden typ. :P Prata också lite med min kusins flickvän, det var kul. :) Det var mysigt i morfars stuga också, tycker verkligen om hans stuga. :) Eller en stuga är det väl inte egentligen, det är ett jätte gammalt hus. :) Men otroligt kallt var det! :o Fick sova med mjukisbyxor, tröja, tjocktröja och strumpor på. :o Och underkläder ofc, men det kunde ni säkert redan lista ut.

Köpte en mössa i Finland också. :P Det var svindyrt där! :o Men jg älskar verkligen utbudet i finland, galet större utbud än i sverige! :o Känns som om man ätit alla bröd som finns i sverige men där finns det massor att välja bland och de smakar olika! Och hårfärger, fanns skitmycket att välja mellan! :o Ville köpa någon men hade inte råd. :/ Sedan är all kassapersonal (iaf i alla affärer vi hann kika i) supertrevliga och sociala, inte alls lika stela och tråkiga som i sverige. Där har alltså finland stora fördelar, det är det jag gillar där. :) Haha, åt glass där också, glass som inte finns i sverige och riktigt gott var det. :D Åt glass av märket Pingviini. ^^ Det var ganska skönt att komma bort lite från vardagen faktiskt. :)

Men nu är ju vardagen tillbaka. Slipper dock jobba imorgon och på torsdag, skönt! :) Imorgon ska jag spela en massa sims och träna om jag orkar. Fick dåliga nyheter idag, pappa och hans sambo ska kanske flytta isär. :/ O ska sluta på jobbet p.g.a för mycket bråk så nu om det blivit värre måste jag verkligen söka nytt jobb! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0