Stadigt uppåt

Det går stadigt uppå nu. :) Ett nytt jobb är allt jag beöver fixa för att må bra, ska verkligen försöka ta tag i det! :) Läkaren sa idag att jag hade ameni, typ lite brist på järn så jag ska ringa henne och säga det så skulle jag typ få något tillskott med järn eller något. Det kan ju faktiskt vara därför jag känner mig ganska trött hela tiden. :) Men jag tror depressionen är över helt snart! :D Lite oro och så finns kvar men annars känns allt bra. :) Det känns så härligt att få må bra efter så lång tid, kom ju inte ens ihåg hur det kändes. :) Så det känns helt underbart nu! :D

I helgen var C här, vi typ tog det lugnt, såg på idol och sånt. :) Det var jätte kul, jag hade det jätte bra iaf. ^^ Och nu är vi faktiskt tillsammans! :D Det var lite osäkert där ett tag då jag inte visste om vi var det men pratade med honom och vi är det. :D Härligt, så underbart med såhär fin kärlek! ^^ <3

Nu ska jag spela lite sims, bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0