Snart jul

Tänk, snart är det redan jul! :o Gud så mysigt, önskar att jag kunde få fira jul med C men det går inte. Vi får träffas på mellandagarna helt enkelt. :) Har köpt nästan alla julklappar färdigt nu. :) Börjar få riktigt dåligt samvete av att få pengar av föräldrarna nu! :o Ska få en ny säng, men känns som om jag måste betala den själv (även om jag egentligen inte har råd) för att jag inte ska få dåligt samvete. o_o Eller jag har ju iofs aldrig tyckt om att få saker av andra så, men t.o.m om jag behöver får jag dåligt samvete. o_o Men jag längtar verkligen till jul, ska bli så himla kul! :) Och mysigt. :D

Ska väl snart sova, känner mig aningen nedstämd. Vet inte riktigt varför. :/ Men känns som om det kommer ta tid innan jag får nytt jobb. :( Orkar inte ens söka för att jag förknippar jobbsökande med dåligt mående, blir ju bara ledsen när jag söker jobb. :/ Aja, hoppas jag är lite piggare imorgon på jobbet. :) Har sovit dåligt de två senaste nätterna. :S Vaknade klockan 03.00 i måndags och igår vaknade jag 05.30 någonting. :S Men jag somnade om till slut som tur var. :) Har även haft väldigt obehagliga drömmar på sistone. :/ Och varje gång C sover över (iaf första natten) drömmer jag om att han lämnar mig. :S Jätte konstigt, men jag tror inte han kommer göra det. :) <3 Men det är säkert spår av kontakten med P som gjort att det blivit så. Ibland vill jag fortfarande åka hem till honom och bara få ur all min frustation och ilska över hur han bette sig, hade velat berätta öga mot öga hur jävla mycket han sårade mig. Jag är otroligt lycklig över att jag träffade C, han är världens bästa och allt känns så jävla rätt med honom. :) <3 Vill verkligen att det alltid ska vara vi och känner att det inte är någon annan jag vill ha, utan det är just honom, just C, som är min och som är den rätta för mig. :)

Aja, nu ska jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0