orkar inte snart mer med det

Hej bloggen! I helgen träffade jag S, det var kul. :D Vi såg på film och skulle haft film marathon men ingen av oss orkade se mer än två filmer. xD Småtjejerna har blivit riktigt stora nu ju. :o Haha, gulligt. ^^ Sedan på söndagen bakade vi, handlade och spela kort. :) I lörsdags spelade vi också kort med små syskonen. :) Men det var riktigt kul, haha vi såg på någon barnfilm också. xD Minns inte vad den hette men den var faktiskt bra. :P

Idag stannade jag hemma, ville inte till jobbet. Grät på bussen igår på väg hem för att jag kände att jag inte ville till jobbet, trivs inte där alls. Idag blev det fler tårar. Har suttit och sökt jobb hela dagen men det finns inte något ledigt i närheten! Vill bara försvinna, i alla fall ett tag. Mår så otroligt dåligt över det här med jobb. Hade jag bara haft ett annat jobb hade jag sluppit äta mina antidepressiva säkert, för då hade jag mått bra. Det känns verkligen som om man aldrig får må bra. Orkar fan inte mer med det här snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0