Jobb

Idag har jag sökt jobb. Åkte till jakan och sökte jobb där, lämnade mitt cv till Team sportia som sökte personal just nu men det är väl minimal chans att jag får det jobbet. Det här med jobb tar fan bort min livsglädje, det påverkar mig så starkt. Sitter och gråter liksom på kvällarna ibland för man känner sig så misslyckad som inte kan hitta något. Hatar det här, orkar fan inte mer med det här snart.

Vill inte sova än för jag vill inte till jobbet. Hatar det jobb jag har nu, mår så dåligt av att jobba där. Fyfan, snälla jag orkar inte mer snart.

Vill gå på kbt snart också, vågar knappt åka tåg själv längre. Det känns jätte jobbigt att åka tåg. :S Orkar inte mer, orkar inte.

Helgen var i alla fall underbar, var ju med C. <3 :) Med honom känns allt bra, han är bäst i världen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0