Humöret uppe

Jag har mått riktigt bra de senaste veckorna! :) Har inte haft många sympptom alls av depression! :D Och i helgen hade jag först tänkt att träffa S men det blir nästa helg. :) Så i helgen ska jag träffa bästaste C. :D<3 Fan vad glad jag är över att jag träffade honom, han är nog den största anledningen till att jag mår mycket bättre nu. :) <3 Liksom han får mig att vilja må bra. :)

Imorgon är det fredag, och arbetsdag. :( Måste skaffa nytt job snarast! :o Men vågar inte besöka alla buiker jag vill jobba i och så, eller vågar inte ta tåget dit själv för att gå runt och söka jobb. :/ Men jag står i alla fall på kö till KBT. :) :D Men det är dock väldigt lång väntetid. :/ Hoppas inte ett år bara, för ett ynka litet psykologiskt test var dett års väntetid på! :o Helt jävla sjukt så segt det går på vården! :o Men jag vill börja på kbt nu! :o xD Nästa gång jag ska till kuratorn ska jag få fylla i massa papper, ho nville se vilka situationer som mest ger mig ångest så hon vet om det liknar social fobi eller någon annan liknande fobi. Jag har som tur ingen fobi! :D Men blir tyvärr ändå ganska begränsad, speciellt när det gäller att söka jobb. :/ Så jag hoppas inte att det är allt för lång väntetid.

Btw, nästa vecka blir det att se In flames på hovet! :D Fett nice! :D

Nu ska jag spela lite sims! :D Och såklart smsa med C. ^^ <3 Bye! ^^ *vinka hejdå*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0