dagen idag

Hej! :) Idag var jag hos kuratorn. :) Vi fortsatte med formuläret jag hade fått svara på och det såg ut som att jag hade några sumptom på social ångest. Men tror knappast jag har social ångest fullt ut, men ändå begränsar det ju mig när jag ska söka jobb och handla. Vågar ju som sagt inte gå in i alla butiker själv. Fick ju gå med C in på Telia butiken förr förra helgen, annars hade det inte blivit någon ny mobil. o_o :P Men jag står ju i kö för kb så det är ju bra, dock måste jag vänta lite mer än ett halvår, väntetiderna är långa här. -.-

På jobbet gick det hyfsat, var väl helt okej. Men nu sitter jag dock och gruvar mig inför hur jag ska orka morgondagen. :/ Åh jag avskyr att jag känner så starkt redan dagen innan att jag inte alls vill till jobbet. Allt hade varit enklare om jag bara haf tett roligt jobb där jag trivdes. -.- Jaja, vi får väl se hur länge till jag orkar jobba där. Men måndagarna är värst, då sitter jag verkligen och försöker hitta på anledningar för att slippa. Vill egentligen strunta i jobbet imorgon med men kommer inte på någon bra lögn. :/ Gud vad jag avskyr att det känns såhär. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0