Senaste nytt

Förlåt för hemskt dålig uppdatering men mår inte så bra just nu typ. o_o

Btw har den där infekterade bölden kommit tillbaka så jag fick en tid hos gynekologen och de gav mig mer antibiotika. Sedan är min sjukdom dålig, btw har jag inte Crohns utan Ulcerös Kolit. Men det är typ samma sak så alla läkare säger olika. o_o :P Men ska i alla fall på en kort undersökning på måndag och sen får jag väl se vad provsvaren visar efter två veckor. Bara det att jag oroar mig att det blir värre inom de där två veckorna. o_o

Men något är säkert - de måste göra något för annars kommer jag få nya skov hela tiden och det vill ju ingen.

För övrigt känner jag mig allmänt depp, uttråkad, ensam och trött. Får väl ringa um eller något och fråga om det finns något att göra åt saken för vem orkar gå runt och känna såhär i flera månader? Det har ju snart gått 6 månader eller något. :S Sjukt drygt och jag är inte ens säker på att det finns något att göra åt detta. -.- Men men, måste ringa dit nästa vecka. Och nu ska jag verkligen göra det också innan det blir sämre igen. Liksom jag blir ju mer deppig då jag set klart på serierna och sådant, då känner jag att allt är tråkigt och vill inte göra något. För det är ju i alla filmer och sådant man liksom gömmer sig, man flyr undan från verkligheten ett tag, så att säga.

Men snart ska jag sova. Har urtråkigt och A är med kompisar så han svarar ju segt. Btw är jag lite trött också. Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0