Helgen

I helgen har jag varit med Steffie, hennes syster och sen har jag varit med H. :) Det var riktigt kul faktiskt, var länge sedan jag umgicks med folk på fritiden. :)
Tror eventuellt att jag Kanske, bara kanske, börjar må lite bättre nu. :) Har ju dock lång väg kvar men har haft massa annat att tänka på så har mått lite bättre de senaste dagarna. :) Det pendlar ju liksom rätt mycket för mig. o_o Ena dagen mår man skit, några dagar efter är det bra igen, sen börjar man må sämre igen o.s.v. o_o Weird. xD

Idag har jag studiedag så är ledig idag. :) Bör egentligen plugga men finner ingen ork för det för tillfället. :) Sedan har jag tagit en dusch idag och ringt en outlet-butik och frågat efter praktikplats och hon sade att jag skulle komma förbi imorgon så jag får kila iväg dit imorgon efter skolan. :D riktigt nice. :D Hoppas på att få en plats där. :D Då är det liksom överstökat också. ^^ Är ju lite sent ute i år med att söka praktikplats men jag får hoppasp å att de tar emot mig. :)

Idag ska jag fösöka ta det lugnt och vänta på ett samtal från min diabetesläkare. :P Sen imorgon ska jag vänta på samtal från min andra läkare som har hand om min Crhonssjukdom. xD Ska nämligen få mina provsvar i veckan så är ganska så nyfiken om det är ett virus jag ha eller bara ett vanligt skov. :)
  Fick också ett konstigt brev från sjukhuset dag som jag måste fråga om. o_o Förresten vet jag inte om jag pallar gå på något återbesök av nfektionen (bölden) jag har nu när den börjar se mycket bättre ut. o_o Får väl åka dit om den blir sämre så slipper jga slösa min tid på att åka dit nu när den ser bra ut. :)

Nu ska jag lyssna lite på musik och sedan äta mellis! :D Det får bli smörgås och varm oboy tror jag! ^^

Btw, jag håller på att låta mitt hår växa ut lite! :D Ska tona håret lila, för det blir fan bara röd/lila om jag fortsätter färga såhär. -.- Så jag ska köpa sådan extremtoning och tona det sen. :) Vill liksom få bort det röda. Innan det får jag väk klippa mig också kanske. :) Funderar på att vänta tills april innan jag färgar det igen. :) Lol, då kommer typ halva vara lila/rött och andra halvan vara lila. xD aja, skitsamma. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0