Hårfärg

Har googlat lite på olika hårfärger av nyansen lila idag. ^^ Fastnnade starkt för en som heter Mystic violet. :D Det är alltså Live color XXL Mystic violet. :) Dock finns den inte i Sverige. :/ Det är sämst, finns aldrig några bra hårfärger här som jag vill ha! :o

Tittade även på Butikz.se och dom hade Live color XXL men bara färgen Pruple, men den ser ju fan mer rödlila ut. :S
Såhär ser den färgen ut alltså:





Det där är ju typ mer åt röda hållet tycker jag. o_o Vill ha typ mer blålila. :)

Här ser den där Mystic Violet ut:



Precis den färgen jag vill ha! :o Fan vad nice liksom. :D Synd bara att den inte finns i sverige och har inte hittat en enda som liknar den förutom extremtoningar men de är ju så sjukt dryga. :(

Så, jag kanske färgar håret i typ den här färgen:



Det där ska vara mörk violett, men ser ju typ mer svart ut nästan. o_o Får se hur jag gör, vill iaf inte ha någon rödaktig nyans. :) Och inte någon tråkig brun färg. -.- Undrar om ens denna går att köpa i butikerna här, får kolla efter den nästa gång jag går till ica. :) Det dåliga är ju dock att den där hårfärgen är så mörk så den är ju svår att få bort sedan. :( Vill inte bleka eller något heller för att jag tappar så mycket hår redan. :/

Jävla skit att Brilliance slutat sälja färgen Purple prestige, det är ju fan den jag vill ha. :( Den är typ som Mystic Violet.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Den finns visst i sverige, på h&m haha ;P

2011-12-14 @ 18:20:13
URL: http://monkeyseemonkeydo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0