Dålig start

Fick en jäkligt dålig start på dagen idag. Vaknade 05.30, gick på toa och kunde inte somna om. Så jag låg kvar i sängen fram till 07.00. När jag vaknade var jag arg och irriterad och kände bara för att brista ut i gråt, vet inte riktigt varför jag kände mig så irriterad och arg.

Sedan lite senare ringde jag gynekologen i enköping. Tror ni de hade någon tid? Nej. -.- Så imorgon får jag åka 40 minuter till uppsala, sen gå på återbesöket som kommer att ta 10 min typ högst. Sedan vänta 40 jävla minuter på nästa buss. Sedan åka bussen och det tar 1 timme att komma hem. Gissa om jag är förbannad! Kunde inte fått en sämre start på dagen eller slutet av veckan. -.- Hatar att de här jävla bussarna går så sällan att man får vänta i 40 jävla minuter på nästa buss! -.-
  Det är värsta är dock att jag missar så jävla mycket i skolan när jag ändå ligger efter en del i vissa arbeten. Fyfan vad surt det känns, ar lust att slå sönder något och bara få ut all ilska som finns inom mig.

Hoppas att resten av dagen blir bättre i alla fall. Är grymt irriterad på allt nu! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0