-

Nu har jag köpt supersöta gosedjur. :D Ni får bild på dem senare. :)

Vaknade idag och var sjukt trött. :o Plus att jag kände mig helt deppig efter frukosten. -.- Har liksom ingenting att göra men jag vill inte göra något heller, har ingen energi för att göra något. Har suttit och spelat spel på spela.se idag bara. Och lyssnat på musik. ^^

Nu ska jag försöka få tiden att gå. Har sjukligt tråkigt och mår dåligt för mina köp. o_o Fråga mig inte varförr jag mår dåligt av att köpa saker, vet inte varför jag blev helt deppig efter det. o_o xD

Förresten tänker jag äta upp alla mina kakor som är kvar från igår. :) Ska försöka vara social med A på sms också. :) Saknar honom. <3 Fan vad livet är sämst. -.-

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: ååh tackar :D den är jätteskön :) gina för 100 lappen , de har jättemycket fint :)

2011-03-07 @ 10:41:19
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0