-

Idag har jag varit på bio, såg filmen I am number four, den var grymt bra! :) Verkligen sevärd, tyckte dock det var lite för lite sådana där actionscener. :/ Det var typ bara i slutet då dem slogs mest, annars såg man typ bara karaktäerns liv för övrigt. :) Men det kanske blir med sådana scener i uppföljaren, måste se den när den kommer ut. :D Men verkligen en sevärd film är det, det är sci-fi och typ action. Men tyckte det var lite skolliv också, vilket är en bra kombination. :D

Påminde lite om Twilight ibland men dock inte så mycket. :P Harbtw börjat tycka om en del sådana här filmer i genren sci-fi också ifall de liknar filmer som t.ex. Tron legacy eller den här filmen. ^^ Vill se filmen Never let me go också. xD Den verkar bra. :D

Annars har jag inte gjort mycket idag. :) Fick praktikplats i en djuraffär, längtar sjukt mycket till måndagen då jag börjar! :D Ska bli så himla mysigt! ^^

Btw, har funderat på vad jag ska ha på studenten och hittat denna klänning på bonprix:

 

 

Sedan har jag också köpt hårfärg nu, från ebay. ^^ Längtar tills jag får hem den! :D Vet inte om jag ska bleka håret innan, men tappar redan otroligt mycket hår så är rädd att jag ska tappa ännu mer. :/ Men om jag bleker det ska jag bara bleka slingor, inte hela håret. Men jag får se hur jag gör med den saken. ^^

Här är färgen jag köpt:

Längtar! ^^ Hoppas håret blri i den färgen så det inte blir röd nyans. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0