Ytligt snack

Nu har man duschat och känner sig riktigt ren och fräsch! ^^ Jag tvättade också ansiktet, har fått några finnar så tänkte att det kunde vara bra att göra rent ansiktet för en gångs skull. :P Känns skönt nu. ^^ Man känner sig så himla ren, ibland är det kul att ta hand om sig själv lit grann. :) Använder produkter från Neutrogena, Neutrogena Visibly Clear heter de. :) Jag tycker faktiskt att de fungerar väldigt bra. :o Helt sjukt men de fungerar faktiskt. :) Orkade dock inte raka benen men det får jag göra på fredag.

Nu har jag fan blviit taggad på att gå ner i vikt, eller få bort lite fett i alla fall. Vill liksom inte ha värsta feta låren och sådant. o_o xD Så nu får jag verkligen inte äta godis alls! Jag har sgat tusen gånger att jag ska sluta men nu jävlar måste jag sluta. Jag får väl skriva någon lista och lägga lite bilder i den på smala personer så då blir man ju inte lika sugen på att äta godis längre. :P Lol, kommer ihåg att jag hade en lång agumentationslista till varför jag inte fick äta onyttigt eller mycket då jag hade äs uns. Den fungerade väl sådär. xD I alla fall så fungerade den inte lika bra mot slutet, men har många av tankarna kvar och de kommer väl alltid finnas där. Jag tror inte att man någonsin blir frisk, inte helt. Men nu vill jag fan börja se bra ut, jag orkar dock inte träna för jag känner mig fortfarande ganska orklös och deppig. Kan btw inte sluta med det där. Det går liksom inte, jag behöver det, måste ha den där bekräftelsen.

Haha, jag köpte faktiskt energidricka idag, Monster, den gröna. :) Ska ha den till helgen, lite som tröst när livet känns skit. :) xD

Något annat jag vill göra är att bleka mina tänder, fast det hjälper typ inte ens ju. :( Men mina är äckligt gula, hade det varit billigt och fungerat hade jag lätt blekt dem. Fyfan vad jag vill se bra ut, vill det så himla mycket. :( Men ska försöka göra allt nu för att se bra ut. :)

I höst blir det ju att töja örat också och skaffa labret centrerat i underläppen. :) Kommer bli riktigt nice! :D Vill skaffa industrial också men det får vänta tills nästa år i så fall. :) Vill börja fixa mitt hår också men orkar inte. :( Jag får väl göra det vid speciella tillfällen i så fall. :)
Jag med lila och fixat hår, vill ha den där färgen i håret! :( Pissigt att inte den lila färgen säljs längre. :(

Snart ska jag försöka sova, imorgon är näst sista dagen jag ska jobba. :) Lol, bra start på semestern: Deppa sönder. xD Aja, jag har i alla det och energidrickan som lite tröst. ^^

Kommentarer
Postat av: evelina

jag tror att h&m har en lila färg :D <3

2011-07-01 @ 21:52:43
URL: http://evelinas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0