Studenten idag

Wiho! :D Jag har kommit in på en skrivarkurs som kommer att vara i 4 dagar. :D Man övernattar också och delar rum. :) Känns dock som om jag kanske behöver få upp min självkänsla en aning då, annars kommer jag inte våga läsa upp mina texter och så och jag avskyr att prata inför folk så jag är lite orolig över det. :( Men hoppas H också kom in, då har jag någon där jag känner i alla fall. :)
Har ju tagit studenten idag, känns väl bra men samtidigt inte. :P Varför det inte känn bra är j uför att nu måste man söka jobb och jag har sjukt jäkla svårt för att ta tag i nya uppgifter. :( Liksom det är bara något som tar emot, vet inte vad men jag skjuter upp det hela tiden sen. o_o Vi åt middag på kinarestaurangen och så åt jag mellis hos mamma. :) Fick spotify premium av henne i 6 månader. :D Plus en superfin ljusstake och vas med liten blomma i. :) Av pappa fick jag 2000 kr, nu jävlar blir det att spara pengar. :P
Sov 2 timmar inatt så jag är sjukligt trött och ska snart sova. :P Så godnatt! ^^ Btw, duvorna som byggt bo vid vårat balkongtak låter ju förjävligt. :o Hoppas de inte låter allt för mycket ikväll så att man kan somna. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0