Sonisphere nu i sommar?

Idag har jag jobbat och efter jobbet så kollade jag vilka festivaler man eventuellt kanske kan gå på i sommar och gud vilka bra band det kommer till Sonisphere! :o I och för sig är det en endagsfestival, men skitsamma, bra band kommer dit. :) Slipknot kommer ju dit och In Flames! :o Åh, Slipknot, vill se dem! :o Fan, vill verkligen åka dit. o_o Måste dra dit i sommar alltså. o_o Vill, vill, vill! o_o xD Vill ju egentligen på Metaltown, fan vad deprimerande att man missar det när de grymmaste banden kommer dit :( Blä. Men får trösta mig med att jag kanske kan åka till Sonisphere  alla fall, Slipknot är ju så jävla bra och vill fan se dem live. In Flames är ju grymma live och de är sjukt bra, sedan kom det några andra jätte bra band. :)  Åh, känner mig taggad på att åka dit. o_o

På tal om taggad, vill pierca industrial! :o Så jävla snyggt. :o Får se om jag vågar det. :) Men först blir det läppen och sedan att töja örat. :) Längtar! :D Bytte förresten tungpiercingen igår till titankulorna, för jag måste få bort min ovana! :o Biter ju på kulorna hela tiden, inte alls bra. :( Men nu när jag bytte har jag knappt bitit något alls. :D Det var dock lite svårt att byta kulan underst eftersom att jag har en ganska kort stav, har en 12a. o_o Men efter svett och lite tårar så gick det i alla fall. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0