Sommaren

Jag, H och F kanske drar till Kolmården eller Gbg i sommar! :D Hade varit fett nice. :o Vill egentligen att någon till ska följa med men finns ju ingen som kan. :( Vill till Göteborg! :o Haha, för då kan jag träffa M. xD Men han är liksom social, pratar mycket, det är bra för då behöver man inte oroa sig för att det blir tyst och då känns det lättare att prata med honom. :) Fan, vill till metaltown i helgen men det kommer ju inte hända. :( Då hade jag ju kunnat träffa honom där. :( Plus se alla bra band som kommer dit och kanske hitta nya som man börjar tycka om. Men men, någon gång tänker jag träffa honom i alla fall, hoppas redan i sommar. :) Hade varit kul. :) liksom man behöver inte oroa sig över att det inte finnsn ågot att säga för han pratar rätt mycket och man behöver inte oroa sig över vad man ska göra för att han är ganska så påhittig, det är ju liksom perfekt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0