min helg

Har varit hos S denna helg då. :) Det var riktigt trevligt, mycket bättre än att bara sitta hemma och glo. :P Vi var på krogen också, mycket folk. :( Eller egentligen var det väl inte så mycket men jag blev smått folkskygg där. :P Sedan bakade vi kladdkaka idag, den var god. :D xD Och så spelade vi lite kort, kugg och målade vi deras kugg. :) Det var i alla fall en riktigt rolig helg. :D Grillade gjorde vi också. :)
Nu sitter jag hemma och har tråkigt. o_o Känner mig deppig. :( Längtar fan inte tills imorgon, varför kan inte livet vara bra hela tiden för? -.- Fast längtar ju ändå till imorgon för då ska jag till um. :P Nu har jag sjukt tråkigt, vill fan bara sova så det blir måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0