Min dag

Idag har jag jobbat, var tråkigt och längtade hem hela tiden. o_o Jobbade dock bara halvdag, det var nice. ^^ Var ju på um idag och träffade psykologen. :) Äntlgen kanske jag får någon ordentlig hjälp! :D Hon skulle skriva remiss till vuxenpsykiatrin och de skulle kolla om jag har social fobi eller något åt det hållet, eller om jag har någon autism eller något. Tivvlar dock på det, vi gjorde något litet test om asperger också men typ inget mer än vissa sociala grejer stämde in på mig så hon misstänkte att det kunde vara social fobi i så fall fast kanske en aningen mildare grad av det eller att det var något annat. :) Men känns otroligt skönt att äntligen kunna få den hjälp man behöver och hela tiden har behövt. :) Så nu blir det massa utredningar och sådant, ska dock gå kvar hos um tills jag får min tid. Kommer säkert inte få tid förrän i höst. :( Men men. ^^ Är glad över att få ordning på allt efter att ha gått hos bup i 5 år och gått hos massa kuratorer utan att få tillräckligt med stöd och hjälp. ^^

Vet nte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, men får väl sociala med mig A eftersom han åker iväg nu på onsdag och ska var brta typ en hel månad! :( Kommer sakna honom massor. :( <3

Blä, svettigt som fan att cykla till jobbet i den här värmen. :( Men man får i alla fall lite motion eftersom att jag slutat träna också. Ska nog slänga upp lite fler texter och dikter jag skrivit på poeter.se. ^^ Och kanske skriva nya också, måste ju träna på att skriva tills skrivarkursen drar igång i augusti, annars kommer jag känna mig sämst där. Fast det kommer jag ju göra ändå. xD

Fyfan vad jag vill till metaltown! Är så jävla avundsjuk på de som ska åka dit. :( Det är btw bullet for my valentine på bilden, har tagit bilden själv. Är rätt nöjd för att ha blivit tagen med sämsta mobilkameran. xD Men ska försöka dra på massa konserter på grönan i alla fall, bullet for my valentine kommer ju dit, de måste man ju bara se! :D Blindside också btw. ^^ Kan ju tipsa alla om att lyssna på As I lay dying också, så sjukt bra är de! :o <3 Öronorgasmsmusik är vad de är. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0