Min dag

Idag har jag jobbat hela dagen, det var sjukt trist. :o Men allt blir väl trist när man är deppig antar jag. :) Förresten, nu vet jag kanske vad det är jag egentligen behöver! Det är nog bekräftelse, bekräftelse på att jag är bra, duktig och att jag duger m.m. :) Det är kanske inte den där konstanta kontakten utan bekräftelse. Jag tror faktiskt att det är just det jag behöver. :) Det var en som skrev det till mig på poeter.se när vi diskuterade lite och han fick mig att fundera på det där och jag tror han har rätt faktiskt! :) Haha, det är bra att det finns vuxna där också. ^^

Jag ska jobba hela veckan nu då, förutom på helgen såklart. Får semester i veckor nu på fredag, fett nice! :D I helgen vet jag inte vad jag ska göra. :/ Blir väl att deppa, har några små planer också om det blir för mycket. Åh, får skuldkänslor nu. :( Smsade A igår när jag mådde skit, visste ju fan inte att han var på Peace and Love nu. :( Men han sa att det var lugnt. Men känns så jobbigt när det aldrig finns någon där för en. :/ Liksom det är aldrig någon som har funnits där för mig, när jag väl behöver någon så vänder de bara ryggen till en. Men samtidigt förstår jag för jag förstår inte ens själv ibland hur jag orkar med mig.

Nästa vecka har jag inga planer alls, kommer säkert bli världens tråkigaste vecka. -.- Fast på lördagen ska jag ju i alla fall på Sonisphere, det känns ganska bra. :) Jag hoppas i alla fall att jag får må bra då. :)

Jag ska väl försöka sova nu innan jag börjar tänka alldeles för mycket. :P Så godnatt! :) Btw, jag avskyr att man måste koda de här styckena själv! ;( Jätte irriterande, jag måste jämt skriva in de själv! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0