Lite uppdatering från senast

Hej! Jag har inte uppdaterat på jättelänge! :o Men har gjort ganska mycket de senaste dagarna så har inte orka blogga. Men jag har i alla fall varit hos S, det var riktigt kul! :D Sedan har jag varit på Ikea och köpt ett datorbord och sedan har jag idag suttit och spelat en massa Sims och shoppat lite på Lindex. :P Köpte två par skjortor, lite olik min stil men de var fina. ^^ Sedan köpte jag ett grymt snyggt nattlinne! :D Hade ju dock vait snyggare om man var lite brun men jag har så dålig pigment att jag skulle behöva vara solen nästan konstant för att ens bli brun. xD Och igår skrev jag ihop en massa dikter, har anmält mig till skrivkursen nu btw! Så nu kan jag minsann inte ångra mig. :P
Här är nattlinnet jag köpte iaf:
Den är dock väldigt genomskinlig, men den var den enda som brösten blev snygga i, annars såg de så strutaktiga ut i de andra så jag valde denna i alla fall. :D xD

Kommentarer
Postat av: Mimi

Gud vilket sött, för mig är fortfarande nattlinnen en förstor tröjja med typ hundar på.. sitter kvar sen jag var liten, haha.



SV: Ja dom har röda magar med prickar på, va? Jag har redan haft sånna när jag var runt 8 år, något sånt! Dom var jättesöta men nee, en orm ska det vara i så fall! Tycker nog egentligen inte om reptiler, det har bara blivit så att jag gillar ormar :D Har du några reptiler hemma?

2011-06-08 @ 18:45:00
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0