Jobbet

Idag blev vi klara med de 600 dekalerna, skönt! :D Sedan har vi slängt massa kartonger från lagret, fyfan det var spindlar där. :o Snacka om att jag fick panik, sprang därifrån och svor att jag inte skulle ta i de äckliga krtongerna. xD Sedan kändes det som om det kröp spindlar över hela mig. o_o Aja, vi fick i alla fall ut alla kartonger som skulle slängas. xD

Efter att vi fixat lite i lagret så fick vi inventera och imorgon ska vi fortsätta med inventeringen. Rätt okej ändå att inventera. :P Men H och jag var så flamsiga så vi höll på att börja skratta precis då vi höll på att räkna så man fick ju räkna om någr gånger. xD

Haha, gjorde en liten snögubbe idag på jobbet när jag var flamsig och trött av folie:


Sedan provade H att åla sig under den där grejen som låter när man går in, ni ve t en sådan där sak som affärer brukar ha, någon slags klocka så att man hör när en kund kommer in. Hann inte ta kort när hon ålade sig ut genom dörren men här är den där saken i alla fall:

Den ser dock ut att sitta högt upp men den gör inte det. :P Haha, jag hade jätteroligt åt när hon ålade sig där på golvet i alla fall. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0