Jobbat

Åh, irriterande! Hatar tangentbordet på bärbara för när man skriver ibland så råkar man trycka så man skriver typ mitt i den här meningen t.ex. :S Och nyss råkade jag klicka bakåt så nu får jag skriva om inlägget. :( -.-
Men idag har jag i alla fall varit på informationsmöte på arbetsförmedlingen, det var tråkigt. Sedan har jag jobbat. Ni kanske undrar var jag jobbar, jag jobbar hos min pappa på en skylt- och dekorfabrik. :) Idag och igår har jag fått ta bort stift (alltså sådana från häftapparater) och gem från papper och sedan så strimlade jag de i dokumentförstöraren. ^^ Haha, lite trist men gillar det ändå för då kan man sitta och tänka på annat och dagdrömma lite medan man jobbar. :P

Den svarta saken är någon klämma som man tar bort stiften med


Hela den här kartongen var full igår men idag blev jag klar med hela kartongen! :D

Btw, är taggad på att töja örat! :D Och skaffa labret centralt i underläppen! :D Tog ju bort min förra gången för att piercaren lade i en för kort stav, men i höst blir det en ny. Då ska jag göra den på Calm, grymt bra piercingstudio och rekommenderar starkt att alla som ska pierca sig i stockholm går till den studion! :D De är riktigt trevliga där och proffesionella. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0