igår och idag

Igår åkte jag till P igen, haha. xD Åkte sedan hem på kvällen, ville fan stanna där. o_o xD Men vi ska ses på torsag igen, yaay! :D Längtar jättemycket. :o Hoppas dagarna rusar fram. :) Åh, längtar fan massor!

Nu blir det att söka massor av jobb! o_o Fick min handlingsplan från arbetsförmedlingen idag. Fan, orkar inte söka jobb. :o För jag är så jäkla energilös så orkar bara inte, blir fan deppig av att tänka på jobb. o_o :(

Var hos psykologen idag, pratade lite om olika saker. :) Nästa vecka är sista gången jag går till henne typ för hon skulle på semester sedan, vet dock inte hur länge hon ska vara på semester, så kanske kommer träffa henne innan jag ska till psykiatrin. :)

Sedan har jag jobbat idag, svettigt var det idag. :o Tejpade massa dekaler. xD Imorgon blir det att fortsätta med dem, vi har ca 400 dekaler kvar. o_o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0