idag

Nu har ag fått brev från Skrivarkursen! :D Fick schema m.m. :) Fett nice. :D Sedan fick jag en tid till psykiatrin också. :) Typom en månad ska jag dit, lång tid kvar. :o Åh, är orolig att de inte kommer förstå att jag vill ha ordentlig hjälp. :( Jag menar, den här sociala ängslan, den gör så jag inte kan söka alla slags jobb och det går liksom inte bara att söka vissa jobb. :S Alltså man kan inte ha så höga krav som jag har p.g.a min sociala ängslan eller vad det nu är. Liksom tänk om dom inte fattar. :( Ska ju till en kurator först, kuratorer brukar vara skit. :P Har inte träffat en enda som ens kunnat hjälpa mig. o_o xD De sitter ju typ bara och lyssnar. :P Så hoppas hon låter mig gå till en psykolog. :) Men jag antar det eftersom psykologen jag går till skulle skicka resultat på tester vi gjort för att de ska vilka utredningar som behövs göras m.m. :) Så jag antar att utredningarna kommer lite senare efter första besöket. Men så jävla drygt då man måste börja om från början igen tycker jag. o_o Liksom kan dom inte bara starta med dom på en gång? :S Så slipper man berätta samma sak hundra ggr. -.-
Juste, träffade en klle på krogen i helgen. :) Vi har smsat massa nu. xD Naaw, igår skrev han en sak också som jag blev glad över. :)
Jahapp, idag ska jag färga håret, sen se på Talang. :D Missade ju Talang i fredags. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0