idag

Idag har jag varit med S och hennes kompis och H och hennes pojkvän, det var kul. :) Vi såg på någon jätte bra film. :D Sedan så pratade vi och så. :) Nu har dock S och hennes kompis åkt. :( Fan vad deppigt, har ingenting att göra nu. Hatar fan att inte ha något att göra och jag avskyr att vara ensam. :( Ingen är ju social på sms eller något heller just nu. :o

Nästa vecka är sista veckan jag jobbar och sedan har jag semester i 4 veckor. ^^ Fett nice. :o :D Fast ändå inte. :( Kommer deppa sönder de dagar då jag inte har något att göra. :P

Imorgon ska jag till psykologen igen. :) Sista gången innan hon går på semester. :o Haha är typ orolig. xD Men känns läskigt för nu är man ju van vid att gå dit. o_o Är rädd att ag kommer bli sjukt deppig. Känner mig deppig nu. :( Likom jag har inget att göra men känner inte för att göra något heller. o_o Känner mig lite rastlös också. o_o

Men jag ska nog lägga mig redan vid 22 idag. ^^ Då tar dagen slut lite snabbare. ^^ Åh, snälla, kan inte den här dagen bara ta slut nu? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0