helgen

Igår åkte jag till P då, om jag träffade på krogen asså. det var kul. :) Vi tittade på film och så, sov över där också. :) Haha, ofta jag vågade åka dit själv ens. xD Men liksom jag måste ju fan börja våga sådant och nu när jag ändå ska börja träna p åsådana saker så varför inte. :) Och det hade ändå varit tråkigt att bara sitta hemma och ruttna. :P Men det var roligt. ^^ Det gick ganska bra också, i alla fall idag. :) Igår var jag ju hemskt nerös och allt, fyfan så pinsamt, skäms så jävla mycket. :( Liksom varför kan jag inte bara vara helt normal, liksom avslappnad och inte sitta som en jävla sten och se helt jävla stel ut. Fyfan, skäms som fan. Haha det där vägde ju nästan över den lilla stolthet man hade att man ens vågade ta sig dit. o_o Men det blir ju så när man har dålig självkänsla och trycker ner sig själv hela tiden. :)

Nu antar jag att A är på dreamhack? o_o Eller vet inte när det är, annars så är han väl hos kompisar. :P Känns som om vi glidit ifrån varandra rätt rejält. :( Liksom han har ju varit en av mina bästa vänner men nu känns det lite rörigt, som om vi typ bara är kompisar. o_o Och vi kommer förmodligen inte träffas mer, i alla fall inte det här året och vet inte om vi kommer träffas nästa år heller.

Btw så blev ju M sur på mig, vet inte ens om han har förlåtit mig helt än. :( Avskyr att vara osams med folk! För det känns alltid som om det är ens eget fel och jag avskyr att känna så. :/ Men vi kommer nog kanske inte heller träffas igen, haha jag verkar ha samlat på mig ganska många nätkompisar. XD


Imorgon ska vi kanske köpa en tv, sedan vet jag inte vad jag ska hitta på. o_o På måndag blir det psykologen i alla fall, skönt det. :) Och jag vet fan inte hur jga skag öra, vissa dagar känns det jätte jobbigt och man är helt jävla depp och andra dagar är det helt okej. :S Liksom snälla, kan det inte vara bra typ hela tiden så det inte blir så extremt när man mår dåligt. :S Det är skit jobbigt, för man mår så sjukt dåligt de dagar man mår dåligt och då vill man inget annat än att få bort alla jobbiga känslor. :/ Men men, jag får väl prata med henne om det. :)
Nu ska jag läsa massa bloggar och sedan vet jag inte, skriver kanske senare. ^^ Förresten är jag dålig på rubriker! xD

Kommentarer
Postat av: :-)

<3



2011-06-18 @ 21:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0