Fullt upp

Idag har det vart en lång dag. :o Var först in till sjukan på läkabesök, sen åkte jag hem med bussen (Supervarmt ute! :o) och sedan bar det av apoteket. ^^
Efter det drog jag till arbetsförmedlingen för att skriva in mig där. :) Det tråkiga är ju att jag har så få kontakter, de sa ju att det är bra om man har kontakter och sådant men jag har inte så många. :/ Hoppas man får något jobb i alla fall. :) Men gud vilket töntigt system dom hade! :o Man fick liksom ha videosamtal när de skrev in en, ändå så var de i samma byggnad så som jag förstod det för det var ju massa personal där. xD Haha, fyfan vad löjligt. xD Så man ringde först till någon grej och sedan sa hon som svarade att hon ringer mig när det är ledigt. Dock gjorde hon inte det och så började jag höra folk som pratade i ett rum och jag bara "Wtf..?", sedan upptäckte jag att det om ifrån det där samtalsrummet och det var tydligen min tur då. xD Haha omg, löjligt värre ju. :P Så det fanns liksom en liten tv där man såg dom och en kamera så att de såg mig, kändes jätte löjligt ju. :P Men jag fick i alla fall en tid för något informationsmöte som jag ska till på tisdag. :)

Åh, jag vill flytta till Uppsala. :( Vill inte bo i den här hålan, eller så vill jag fllytta ner till Göteborg. Jag vill! :o Tänk vad nice det skulle vara. o_o
Men jag har i alla fall haft fullt upp hela dagen idag, tog typ jätte långtid på arbetsförmedlingen. o_o Haha. :)

I helgen ska jag nog till Steffie, skönt, då får man något att göra för en gångs skull, pallar inte sitta hemma och deppa liksom.
Dessa skor vill jag ha förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0