,

Nu ska jag installera Sims 3 Kvällsnöje. ^^ Okej, det var inte det jag skulel skriva. xD Men vägde mig nyss och har fan gått upp i vikt! :o Inget mer jävla godis, glass eller något annat nu. Måste börja tänka på min vikt. :/ Vill egentligen börja träna men orkar inte. :( Men måste böra äta mindre nu, kan inte bara svulla i mig en massa. Får börja dricka vatten också mer istället för mjölk.

Herregud, får panik! :( Min värsta marddröm har liksom blivit sann, hoppas vågen visade fel. Snälla säg det. Fan, fan, fan! Måste nog börja träna ändå, kan inte väga såhär mycket. Åh, herregud, får inte äta så mycket. Från och med imorgon blir det inte mer glass eller godis. Jag måste lova mig själv det, inte på tre hela veckor. Det är absolut förbjudet. Måste skriva en argumnetationslista nu, för det här är fan min marddröm som har blivit sann nu. Åh, måste börja träna. Kan inte acceptera att jag väger så mycket! :( Inget mer tröstätande heller, i så fall får jag använda det som tröst istället. Fan, trodde aldrig det skulle gå så långt. :( Vill banta egentligen men vet att jag inte får göra det men blev så jävla motiverad till det nu. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0