.

Haha, mycket uppdatering det blir nu. xD Men det är väl bara bra. :) Såg nyss länkarna till olika jobbannonser jag sparat, fyfan, mår dåligt när jag ser de. Orkar inte söka jobb! Vill bara sova hela tiden typ. Orkar inte övningsköra heller eller plugga på körkort, orkar fan inte bry mig. Jag vet att jag sagt hela tiden att jag ska vara duktig och faktiskt skaffa körkort men är man väldigt nedstämd så orkar man bara inte. Jag orkar liksom inte ta tag i saker, har ingen ork för något. Känns knappt lockande att åka till Sonisphere nu. :( Men är väl deppig nu så det är väl därför. Känns jobbigt det här, orkar liksom knappt bry mig om hur jag ser ut längre. Har slutat träna, slutat bry mig om hur jag ser ut, slutat övningsköra, slutade bry mig om att få bra betyg (har ju gått ut skolan nu), har slutat gå på konserter (har bara varit på en på grönan sedan förra året) och jag har typ slutat ta tag i saker. Känner knappt ork för vardassysslor som att städa, diska eller tävtta kläder m.m. Energin är bara så himla låg. Fyfan, det måste bli bättre snart, orkar inte stå ut i ett år till. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0