,

Känner mig deppig igen. -.- Pallar fan inte det! -.- Liksom snälla, gör bara så att jag mår bra. Orkar inte känna såhär, är så jävla trött på det. Önskar att allt hade börjat ordna upp sig för flera år sedan. De har slösat på mitt liv, jag har så många saker jag önskar att jag hade kunnat göra som inte går att göra nu. Men jag kommer aldrig få fler chanser.

Hoppas allt blir bra fort, annars kommer jag ligga där på dödsbädden sen och ha feta ångesten över att jag slösade så mycket på mitt liv, för man får bara ett. Det är så hemskt, vill leva för alltid! Usch fyfan, vill inte ens tänka på det. :S Måste be henne att göra något åt det här, för vem orkar deppa hela tiden? Vem orka känna varje dag att man bara väntar, väntar på att allt blir bra och ser sitt liv slösas bort, ser tiden bara gå? Orkar ju inte ens till jobbet imorgon, får tvinga mig dit hela tiden för att jag känner att jag inte orkar, men jag måste ju. Förstår inte hur jag ska stå ut, får kämpa varje dag för att verkligen orka vara där. :S Spelar ingen roll hur lätta uppgifter jag gör men jag vill bara lägga mig i sängen och sova, sova bort depressionen. Usch nej, nästa gång måste jag be henne göra något för det blir vara värre med tiden. Åh, vill vara någon annan eller ha någon annans liv just nu. :(

Btw, kommer inte kunna ha mina snygga nätstrumpbyxor i sommar! :( Mina ben är äckliga och tjocka. o_o Vet att det inte är bra att tröstäta, men vad gör man när livet är som det är? Ska fan be om något läkemedel eller något, känns som om jag ine kommer orka så länge till, alltså kommer inte orka jobba m.m. När jag kommer hem sitter jag ju bara och väntar på att dagen ska ta slut, kul liv liksom, deppigt som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0