,

Har fan beslutsångets angående den där skrivarkursen. :( Man sover ju över där i några dagar och delar rum med andra, jag är rädd att jag inte komma våga det. Plus att jag har en otroligt dålig självkänsla så jag vet fan inte om jag ska dit. :/ Känns som om jag bara kommer att trampa ner på mig själv ännu mer, att jag kommer nervärdera mig mer och få den bekräftelsen gång på gång när jag hör att andra är mycket bättre. Fyfan, vet inte hur jag ska göra. o_o och idag har jag inte gjort ett jävla skit. Legat i sängen typ hela tiden, har ingenting att göra. -.- Har grymt tråkigt och fattar fan inte hur jag ska klara hela jävla sommaren ifall, eller klara ngt överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Åh vilken snygg bakgrund du har i din blogg! =)

2011-06-02 @ 17:20:47
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0